گروه مترجمین ایران زمین
دنیای من
دنیای من

دنیای زیبای من
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 7611
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


<-PollName->

<-PollItems->



 
فاصله

 

 

هر چند که بغض سرگردان ابرم

                          به ناگاه می شکند

                                ومن بی اراده چشم می گشایم

و هرچه میبینم چون همیشه فاصله است.......................................

                                         فاصله ای به قد دلم بی پایان...

                                                 و باز هم خلعت خالص خدایی شدن

                                                               بر شانه های ماه خودنمایی میکند

            و من اندوهگین از صدای چکیدن ...

                                       قطره ای هستم...

                                               که پای سکوتم را لرزاند....

و من را به هدیه ناب آسمانی نرساند....

                  اما من قصیده سبز سکوت را خواهم خواند

                      

                   آری بیش از اینها می توان خاموش ماند..........

یاسمن زمانیان

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 12 فروردين 1391برچسب:, توسط yasaman